blingblingstuff

har fått några frågor om bilder lite här och var på msn om piercingen, så schlänger la upp en liten söt här då :) blev riktigt nöjd, längtar tills man får byta till ett "riktigt" smycke! då blir det fett snyggt :)



men oj oj, det gjorde ont alltså :/ för det första var jag så sjukt jävla nervös, så min plan funkade inte riktigt (att ligga och tänka på Grekland och hur gött det var där) det enda jag kunde tänka på då var "snart gör det ont. snart gör det ont." och det är det värsta som finns, att veta att snart gör det ont! men det gick ju bra, tycker den är lite skev, men det är nog bara jag som tycker det. mamma eller anna tyckte det iallafall inte (y)

känslan då.
det var plågande som fan! haha jag frågade innan "GÖR DU DET SNABBT?" han svarade "jaa, det går väldigt snabbt". men jag tyckte att det kändes som om han verkligen segade sig igenom. men det var nog bara jag. jaa, vad finns det att säga? det kändes så som det borde kännas att få en ganska kraftig nål genom naveln, inget annat. brännande smärta mer. men sen poff så gick det över! kände knappt någonting sedan :) det känns faktiskt riktigt bra, kan sitta vanligt och kunde faktiskt sova på magen! så det läker nog snabbt :) ni som funderar på det, gör det! klart värt smärtan, det fyller liksom ut magen.

på tal om ingenting, SER FRAM EMOT NOLLNINGEN SOM BÖRJAR NÄSTA VECKA!

Kommentarer
Postat av: AlexH

Vad fint det blev ! :)

jag som inte tyckte att det gjorde ont alls..

Är allting bra med dig och brorsan :) ?

2009-08-26 @ 21:41:20
URL: http://minialex.blogg.se/
Postat av: Joanna

tyckte också att min var sne ;)

2009-08-27 @ 14:56:06
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0