chilldag

dagen efter, träffades jag och anna och pratade non stop. haha skrattade mest åt hur fula vi var igår när vi skulle hem, herregud. vi kände för att ta en riktig deg-kväll, så vi traskade ner till coop och köpte tacochips och avocados, hahaha! :D på kvällen sen, blev det inget annat än mys. vi fixade guacomole, eller vafan det heter. hahaha om ni vill veta hur jag säger det är det; guaclemole. hahaha rätt kul hade vi åt det. vi kunde fan inte prata, haha anna kallade avocadosarna för advokater en gång tror jag också. eller adovados. äh, haha någonting sånt :D anna hade även chokladmunkar hemma, en liten bonus <3 hahaha! jaa juste, en rätt rolig sak är att när vi gick ner till coop skulle vi egentligen köpa godis, men vi ba "nej, vi kanske ska vara nyttiga för en gång skull?" så jaa, haha detta blev resultatet, munkar och massa jävla chips, hahaha kan inte sluta skratta åt oss. hände väll inget mer sen. efter filmen gick vi och la oss. blev rätt trångt där du anna, hahaha! när man skulle vända sig eller något, så blev det alltid så att man på något sätt tog på den andra, och hmm, vi kanske bara var tröttna, men då var det iallafall skit kul. hahaha!
 

det blev Butterfly Effect med snyggingen Ashton Kutcher. och ja, den ääär gammal, men ändå världens bästa film! vi räknade ut att det ungefär var 3 år sen vi såg den första gången. Hemma hos anna, Kullbo var med också. haha minns det som igår vafan :o Oasis - stop crying your heart out är med i filmen, sjukt fin låt!


uuups, sånt händer när man är trött (: hihi

jaha, nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på världens tuffaste låt; http://open.spotify.com/track/1nbMkRhfldXcmCyB83x8lK
a-ha - take on me, hahahaha jävla bra! kan inte sluta digga med :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0