första dagen

helt underbar skola - Polhem! och min klass är faktiskt riktigt bra, TE1J :) tufft! haha jaa, vad finns det att säga? om man tar dagen från början, så blev jag hur jävla nervös som helst när jag började närva mig skolan! haha det var som om jag hade sparat ihop all min nervositet och sen PANG så ville jag bara vända (a) hihi. men det gick ju bra, träffade en tjej som jag stod och pratade med innan vi gick in, men hon gick tydligen i samhäll :/  orkar verkligen inte skriva om hur det var och allt sådant, men sen fick vi information och shit.
ett plus med Polhem är att man får ett matkort laddat med ca. 3000:-. då får man äta på 23 olika resturanger i gbg. det gillar vi verkligen, bättre än någon svettig bamba. Subway ingår, då blev ju en glad iallafall (a) haha!

efter skolan fick jag äntligen träffa min ögonsten. har inte träffat Joanna på looong time! <3 satt vid bryggan och pratade om skolan. sedan visade hon mig vart piercingstudion låg :) för imon smäller det! tjohoo
hmm sen ska jag nog träffa anna, I think.
puss

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: tack ska du ha, blir så glad! :) Kram

2009-08-24 @ 20:48:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Caroline

åh, går du möjligen i Elin Laksjö Svenssons klass ? ballt isf, vi är barndomsvänner :)

2009-08-25 @ 04:38:06
URL: http://hejbern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0