nervös? nej faktiskt inte. förväntansfull? .. JAA!

okej, det där med att få in dygnsrytmen gick ju åt helvete. och att gå och lägga sig vid 10-tiden dagen innan första skoldagen gick också åt helvete. men jaja, nu är klockan halv 11, det är faktiskt bara en halvtimma. är faktiskt rätt säker på att jag kommer upp imon, det är ju faktiskt första dagen. jag har fått en fin liten lapp av bror min om vad och hur jag ska åka imon. ska ta tåget 08:58, sen buss 16 från Nordstan. eller varför står det 16 där? är det bussen.. :s jo men det är det nog! skit samma, sen ska jag gå av vid lindholmen :) lätt som en plätt! hoppas man träffar Joanna, ska smsa när jag slutar så får vi se hur det ligger till.

min nervositet är faktiskt förvånansvärt kontrollerad! trodde det skulle vara en lite större deal, att börja gymnasiet. men just nu känner jag typ .. ingenting. känns som en helt vanlig dag imon. hoppas gymnasiet är precis som jag har tänkt mig! ska iallafall bli kul med nytt folk. det är det jag ser fram emot. hahaha jag tycker fortfarande det är kul att du går i samma klass som europe-killen, anna (y)

idag var jag på middag uppe i ljungskile. fira mormors födelsedag :) grattis på dig, vackra människa <3 att träffa paulina och louise är ju aldrig fel heller :)
men nu ska jag sova, ska bara gurgla klart fluxen och sen krypa ner :) sov sutt people!

godnatt låten;
http://open.spotify.com/track/7qrIB7Jq99RJcU4XWTtEn6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0