onsdag; barnsjön!

jag är sämst på att uppdatera ibland. speciellt när det händer mycket, då hinner man inte riktigt med. och nu sitter jag här, uttråkad och har inget att göra, och har huur mycket som helst att skriva.
min och annas onsdag blev helt perfekt! eller nej, hahaha herregud .. nu när jag tänker på det var det egentligen världens mest misslyckade dag :| iaf fram till 10 på kvällen. måste verkligen skriva ner allt.
Började med att vi skulle in till stan och köpa nya kläder till kvällen. men när vi skulle ta tåget in, märkte vi plötsligt att vi stod på fel sida! Vi var alltså påväg in till Kba. Tur som vi alltid brukar ha, så hann vi över. Hmm, sen hände det nog inte något annat spännande på ett tag, mer än att jag glömde köpa en marinblå tjocktröja -.- glömde! haha suck. på tåget var det huuur varmt som helst! och när jag skulle dra av mig satt linnet under helt jävla skevt, så att ca 50% av min rosa fina bh visades för hela tåget, okej en person var det i våran vagn, men ändå :$ anna och jag skrattade en del iallafall.
Sen kom allt krångel med hur vi skulle ta oss till barnsjön utan moppe. Vi skulle ta 20:55 tåget, om jag minns rätt. (redan sent, fattar inte varför vi inte tog 20:28) yeeyee, båda var jättesena. tåget kom nästan direkt när vi kommit ner, vi tyckte det var skit ballt att Kba tåget kom exaaakt samtidigt som Gbg. sen ba "vänta lite, fan i helvete, vi ska ju till Lindome?" så ja, vi hade ställt oss på fel sida. igen! helt sjukt, vi har faktiskt bott här i 15 år, pinsamt. Så ja, vi blev ännu senare. när vi kom till bussen i lindome station, så gick den åt helt fel håll också. så vi insåg att vi skulle få gå, men en snäll kille bredvid oss hjälpe oss (a) haha "ni kan ju alltid åka tillbaka" .. "whooot?" aja, men jag hoppar lite, när vi kommer fram så är la hälften av alla redan jävligt fulla ;o haha det första magnus gjorde var att bada. naken. kallt, fy fan, hahaha! ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, vi stod där och lärde känna lite roligt folk och hade det gött (: sen träffade jag Jacob mitt i allt också, rätt trevligt :) Och sen på kvällen kom Brazee, roligastekillen.se! :D haha och mm, sen frampå natten blev Sebbe en aning packad och go :) försvann med Markus cykel och var nära på att baxa en bil, hahaha! Ju senare det blev, desto roligare var det och goare blev man! oskar, jimmy, niklas, sebbe och markus följde oss halvvägs till tåget :)
resten av kvällen är alltså .. jaa nästan helt sjukt är det :| jag och anna missade såklaaart sista tåget! slutade med att jag och anna gjorde något idioootiskt. det kan ni ju hitta på själva ;o

Oskar, tack som faan för att man fick hänga med (: blev en del skratt! puss på dig.
jaha, det var min och annas onsdag det (: knäppaste onsdagen någonsin, speciellt slutet ;o


precis efter att vi missat tåget, ser ändå lika glada ut, haha. och jaa, det var här vi insåg att båda hade glömt kamerorna, så det blev att ta kort med mobilen. annnna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0