piercing!

okej, nu börjar nerverna komma fram. jag ska pierca mig om cirkus 3 timmar, inte kul! okej jo, det är visst kul. men aa, ni förstår, jag har gått och oroat mig hela dagen.
andra dagen i skolan var ännu bättre än första! nu börjar man lära känna mer folk och man märker hur fucking kul detta kommer bli! jag gillar verkligen våran klass :) jag, olivia, jenny och ronja gick och anmälde oss till nollningen som börjar nästa vecka. man ska vara med på minst 2 st morgongympapass, vara utklädd till greker, vara med på såpabrottning och göra massa sjuka saker. kommer bli fett nice, men kom på att om jag piercar mig nu, kommer jag antagligen inte kunna vara med på vissa saker :/ skit samma, det kommer bli fett kul! hahahaha vi kastade ägg ut genom 5e våningen idag, någon uppgift. vi skulle designa någonting bra som skulle "transportera" ner ett rått ägg på fortast tid, vara så snyggt som möjligt och bevara ägget helt. jag var med jenny, hanna, olivia och tuffingen kent :) sjukt kul hade vi iaf, även fast vi krossa vårat ägg innan tävlingen började, HAHAHA! dör lite smått. fick våra skåp också, fick ett där uppe, yaay! någon som antecknar?


shoooot, back to piercingen. kan inte fatta att det är sant, snart har jag ett hål genom magen. okej, föör brutalt, ett hål genom lite hud. okej, det lät inte mycket fräshare, hahaha. snart hänger ett fint smycke i min navel. mycket bättre :) ska snart åka in till gbg igen. är hos n just nu, ska nog träffa anna ikv. puss puss

Kommentarer
Postat av: zim

fast 9a va ju ändå bäst ;)

2009-08-25 @ 15:33:17
Postat av: Julia; svar

ja ohja! :D

2009-08-26 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0