rösten sviker mig

jahopp, hejsan på er.
kom hem från skolan för en timme sen ungefär, ska snart till götaplatsen där det är kuddkrig för alla nollor. det dummaste jag har hört, men kommer nog bli rätt kul ändå! imorgon blir det såpabrottningen, får bara kolla hur det blir med min piercing ;o äsh, det löser saj.
för övrig är jag hur sjuk som helst! eller aa, hur förkyld som helst. näsan rinner och jag har knappt någon röst. utöver det mår jag kanon!
min systers hamster har precis dött, så stämningen är inte på topp här hemma nu alltså. gumman, du är för söt! man försöker trösta så gott det går med att den nu ist har det gött i hamsterhimlen. att den är burlös och träffar sina kompisar :) minns hur jävligt det var när min fågel flög in i mitt fönster och dog. (oj shit, jag har drömt att jag skrev sådär, creepy) men iallafall, det var första fågeln. mina andra två som jag hade släppte någon ut, när jag hade dom i en meeega bur på baksidan. eller nej, jag tror jag glömde stänga. hahahaha nu är det rätt kul, men det är fucking idiotiskt, så dåligt gjort så det är pinsamt.

nu ska jag börja leta efter en kudde, haha! funderar på att åka in en timma innan och köpa en halsduk också :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0