svenska cupen :)


filip hoppar!


1337, troor jag


17+


vurpa ;/


jump around!


vafan wille? :/ alltid sån otur!


lill g:son, haha! :)






mästerfotograf, I can tell!






lillen laddar förfullt!
orkar verkligen inte lägga upp alla bilder, de flesta blev dåliga, det var innan jag hittade sportinställningen, hoho (a)

svenska cupen i kungsbacka, som sagt. alltid hur kul som helst att få träffa alla från svergie. känner mig jävligt sugen på att göra en comeback, även fast jag vet att det är lättare sagt än gjort, men ska faktiskt försöka ta tag i det och komma igång :D blev så jävla sugen efter idag. herregud, vad är det med mig egentligen? jag har ju kvar cykeln, hjälmen och allting. vart kommer allt tvek ifrån? ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad hårt man måste kunna slå sig på en barncykel :/

2009-08-24 @ 19:02:32
Postat av: Anonym

Varför slutade du från första början? ;D

2009-08-28 @ 10:41:11
Postat av: Julia; svar

andra intressen, press i klubben .. hade inte riktigt tid med det :/

2009-08-29 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0