datorlan med nöffbög :)

måste verkligen skriva lite mer, love it. vet ni? idag när jag var ute med Bianca (hunden) kom jag på att jag vill vara en söt gullig liten kines som man bara vill squeeza, och heta Pow. Är faktiskt sjukt avundsjuk på kineser, dom har det så häftigt. Häftigt språk, religion, massa tuffa historier (tror jag?) nog om det.
jag och anna har datorlan :) vad det nu är för lan vet jag inte, väldigt utspritt. facebooklan, blogglan, bdblan, youtubelan, bliplan.. aa ni vet allt sådant :) Väldigt trevligt måste jag säga, vi äter få-ont-i-magen-godis. ni vet dom där svarta pingvingerna, Salta Pastiller. Läskigt goda, men lägger sig i en klump i magen sen :o
en rolig, söt grej är att min hund har börjat sova inne hos mig, i sängen faktiskt. rätt mys att ha en sötnos bredvid sig (a) fast hon luddar av sig, inte så gött :o det negativa är att hon är i mitt rum hela tiden! no joke, hela tiden. hon stannar aldrig vid tröskeln längre och väntar på att jag ska säga "okej, du får komma in gullet" haha ;o

var bara tvungen att se hur det såg ut med piercing när jag låg ute och solade (a) ska snaart boka tid på barbarella.se.



någon gång innan skolan ska jag åka in till stan och köpa något fint. det är jag fan värd! känner mig galen just nu. vill ha allt jag ser. Fan att man inte är typ Kenza eller någon, haha ;o

hothothot.se! :| vill verkligen ha tröjan, sjukt gullig. "I miss.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0