nu kommer john blund - orkar inte med honom.

nu så, nu har jag till och med gjort ny musikspelare (y) creds till lilla Julia. ett tack till anna också, som bidrog med en låt :) eller två kanske. tycker alla ska lyssna på första låten, bara för att den är såå grym!

jahuppsis. vi har precis bakat. försöker verkligen lära mig säga chokladbollar istället för negerbollar, men det går liksom inte in. har alltid sagt det.
men nog om det, snart ska vi nog sussa. kanske blir lite paradise hotel innan, måste ju se the graaand finaaale! vettefan vem som vinner detta alltså, det återstår att se.

aj min hals. får ont i den när jag är trött. nu kommer anna och .. fiser mig rätt ansiktet. usch




ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0