nrj in thaa park

oj. tror faktiskt anna har somnat. undra om man ska peta lite på henne och se om hon lever?
nej. inte värt. hon sussar så sutt :)

som sagt, så åkte vi in till Nrj in the park ikväll. jag kände att fan efter förra året så måste jag göra om det! blev så jävla misslyckat förra året, haha! när jag och joanna kom in, så gick vi verkligen mot strömmen. alla var påväg ut. så ja, vi kom precis när allt var slut. jättelyckat, bra där! men aa, såklart händer samma sak igen. vi gick till burger king och köpte vatten, sen skulle vi vid halv 9 kanske, gå bort till scenen och kolla när Dead By April spelade. men aa, när vi kom dit så hör vi massa runt oss ba "ååh, vart stod du då? nära eller? jaa det är slut nu, men det var skitfräckt!" HAHAHAHA. skrattretande.
då åkte vi faktiskt hem, var bara massa F&P13-14 som sprang runt med sina toffsar runt benen.
åkte till coop och köpte köttfärspaj till mig och knäckebröd till anna, gott gott. haha



nu ligger vi här, en sover och en annan sitter och bloggar. lyssnar på sångfågeln Kurt Nilsen som sjunger sjukt bra.
vill verkligen verkligen börja skolan nu! min tur på måndag :D nytt folk, ny miljö. kommer bli perfekt, om inte, får man göra det perfekt!

Kommentarer
Postat av: David

Du missade ingenting.



Konserten = 1/5

Artisterna = 1/5

Publiken = 1/5



Dead by april kan inte sjunga live ens + att alla band bara körde 2-3 låtar vilket suger samt massa skit reklam på en "konsert".



Tack å hej leverpastej!

2009-08-21 @ 23:41:17
URL: http://davidwalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0