luciacupen

åh jävlar vad trött jag är nu, vill nästan gå och lägga mig..men måste hålla mig vaken till Paradise Hotel 22:00.
Det sura var att vi kunde vara lediga idag, om vi ville. men jag, tilda och elin åkte till skolan och kollade på det fina luciatåget! ååh så mysigt och fint dom sjöng, hahahaha. det gick liksom inte att vara seriös, allt var så..komsikt. jag, tilda och elin satt där och halvsov och lyssnade/kollade på när några nyvakna elever sjöng i ibland för höga toner. haha aa, det kallas morgonhumor.
Efter luciatåget åkte vi till Lundby och kollade på luciacupen :) det var där hela skolan var! inte konstigt att det inte var en käft på luciatåget, alla var ju där. pinsamt. haha! det var skit kul faktiskt, kolla på när alla spelade fotboll, alla hade varsin utklädnan :) våran fina klass var the hulks! alltså hulken, alla var gröna. suck, kreativt :D haha.

jag orkar inte ens kolla på bilderna från idag, det blev säkert bara massa flumbilder, inget att lägga upp.

det får bli en annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0