nya kläder!

mina inköp idag;
skjorta från boomerang
jeansskjorta från True Religion, Kalifornien

försöker hitta någon bild på dom från internet, men jag gav upp ganska snabbt.


oj oj, mitt huvud. jag är helt hjärntvättad! har suttit oavbrutet (okej, bortsett från att ha sett Mammas Pojkar) med samhälskunskapen nu. Ideologier hit och ideologier dit, demokrati och allt sådant knas. okej, det är verkligen hur intressant som helst - om man inte skulle vara så stressad som jag är just nu. (varför sitter jag här och bloggar då? äh.) vi har prov imorgon..suck.

känner att det är dags att utnyttja bloggen igen och tänka högt.

fredag: fixa julklappar (+en liten julklapp till mig själv) plugga, plugga, plugga, sova.
lördag: julbak med brudarna, vad händer senare på kvällen?
söndag: plugga, plugga, plugga, plugga, träna, plugga
måndag: svenska redovisning+inl. dansuppvisning
tisdag: datorkunskapsprov (excel)
onsdag: beeptest, dopning/styrka prov, matte nationella
torsdag: .. woow, tomt!
fredag: engelska prov+läxa

+ massa till kommande veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0