show me your love tonight

fredagskväll.
alltid lika mysiga.

min söta lilla syster ligger och sussar i min säng, lugna låtar spelas på spotify och de tända ljusen leker lite smått. likt en vaggvisa smyger sig mörkret på, gör det mysigt och omfamnande. värmen från brasan får mig att gosa ihop mig till en liten boll. det luktar så gott från ljusen, en pust utav vanilj och söt kanel. ljudet av Hannas söta små oregelbundna andningar, så behagligt. det lilla huvudet som sticker fram, hennes runda lilla näsa precis över täckkanten. känslan av lycka är något utav det bästa som finns och ikväll finns hela världens lycka i mitt lilla rum.

tänkte lägga upp en bild på jeansskjortan som fick flytta in hos mig i torsdags :)
bella's lullaby får mig att inte tänka på något annat än filmen, jag får en sån konstig känsla i magen..tror jag älskar böckerna för mycket.
Stan Whitmire – Bella's Lullaby (Solo Piano)

Kommentarer
Postat av: anna

starting to miss my juliett.

kanske kan dra bio eller kvällsfika någon dag snart igen? :)

2009-12-05 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0