tisdagshumör

.. och hur är det då? jo det är något helt speciellt, har alltid någon knäpp feeling i mig på tisdagar. jag gillar inte ritkigt den här dagen, varför har jag ingen aning om. haha! det är nog något med schemat..

imorse beslöt jag mig för att hoppa över min sovmorgon och istället åka till skolan för att plugga datorkunskap i 2 timmar innan skolan började. igår blev det så himla stressigt (innan dansen och allt det där..) så jag glömde min bok! och vi hade ju prov idag.. det blev en riktig tung morgon! efter att ha legat uppe och rippat massa låtar från spotify till halv ett och sedan gå upp 05:40 är inte det roligaste, men jag känner att man får bita ihop nu dom sista dagarna. det sköna är att vi är lediga på torsdag, fredag och sedan på tisdag nästa vecka! :D + spanskan är inställd, så jag slipper att se ett enda spanskt ord på .. ja nästan 2 månader! DET ÄR HALLELUJAH.

provet idag gick skit bra! vet redan att jag missade en grej, vilket suger. men MVG:t som jag fick på samhällsprovet väger upp det nu känner jag! :D

duscha nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0