schtek idag

tjuuuhu

idag var jag och sabina inne och kollade på gothia cup! hur varmt och gött som helst :D rätt häftigt att se folk från typ Kenya, Spanien och aa, massa.
ååh, när jag kom hem la jag mig i solen och läste När jag hör din röst, en bok i serien Twilight. Herregud, hur förtrollande kan en bok vara? :o jag vill ha edward jag vill ha edward jag vill ha edward. Finns mycket att säga om de bokerna, men jag ska hålla mig kort: de bästa böckerna jag läst. Ever.
Iaf, imon kommer Linda :) kommer bli hur kul som helst!

nu sitter jag här med bror och kollar på Grind. HAHAHA dör av skratt, fan va jag älskar den här filmen. Sweet Lou är min man <3 han är sååå min. "they are just my thuesday, you should see friday ;)"
längtar tills imon! Linda och jag, aa herregud.

tjaaao

Kommentarer
Postat av: hemligt

kollar du också på twilight ! herregud dagens ungdom!



var e sverige påväg ?:O

2009-07-14 @ 21:25:00
Postat av: Edvard

jag vet att du vill ha mig :D:D:D:D jag stavas dock med "v" :$ men ändå (a) (:

2009-07-17 @ 13:16:41
Postat av: Edvard

fin blogg förresten :)

2009-07-17 @ 13:17:13
Postat av: Lakristomten

"rätt häftigt att se folk från typ Kenya"



Ofta? Alla ser likadana ut?!

2009-07-17 @ 19:34:39
Postat av: julia; svar

HAHA! jo det är faktiskt rätt ballt, bara tänkta att dom bor där. aa jag vet inte, men rätt coolt.

jag vet inte om man kan svara på kommentarer? någon som vet?

2009-07-18 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0