DET ENDA JAG VET..

..är att denna lördagen har varit den bästa på länge. hade en underbar kväll/natt med tilda, anna, malin, elin, rebecca, ina och emma! först blev det hem till malin på lite middag+fix, förfest någonstans vid chalmers sedan vidare till albins grymma 18-års fest!

- kör veveeen tilda!
charmtrollet
YEKE YEKE
kalsongmannen
riverside
toalettrulle

.. och massor av skratt.

taggad inför DK-provet imon! har en främmande tanke om att det kommer gå bra, kan det stämma? ja faktiskt. idag var jag, olivia och tilda på chalmers och träffade mohammed. vi pluggade på potenser, gud så duktiga vi är tjejer som tar tag i matten! imorgon ska vi på teater med skolan - trettondagsafton. JAA, jag älskar teaterspel!

livet flyter på galant, åt rätt håll och på rätt sätt. jag är glad som fan :)
nu ska jag borsta tänderna och sedan hoppa i säng, kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0