Donkeyboy, klass 1 vindruvor och Möller.

jaha, kan det blir bättre? tar det riktigt lugnt, är hemma ikväll och vilar hals och huvud. känner att någon äcklig förkyldning kommer krypande. lyssnar på käraste Donkeyboy och äter vindruvor, viktigt vilka vindruvor det är också! det ska vara Kärnfria druvor, klass 1, 500 g, Ursprungsland: Brasilien och packad utav: VDS Export Ltda. Haha nej jag skämtar bara, inte riktigt så höga krav kanske. men nästan!

Vad tänker jag på då? Jo på imorgon! då ska tjejerna i skolan och jag hem till Lollo :) kommer bli hur kul som helst att träffa alla gamla fina människor! Lite synd att inte Sabina kommer vara med bara :/

nej men nej. jag känner inte för att sitta här. när jag snurrar ett varv med datorstolen ser jag att rummet behövs städas. undrar också hur alla ska kunna sova här imorgon. men det löser vi på något sätt!

http://open.spotify.com/track/4OSRg1faLprPCt86C80zWt
http://open.spotify.com/track/1wLd4MuNyd35fbTAltGV5B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0