جديدنهار

vad tror ni min rubrik betyder? det är något jag aldrig tänker säga! Och ni med google translate - ät bajs.

inatt sov anna, elin och tilda här. det var lika bra efter lollos fest, annars skulle dom behöva åka en bit. så man får ju offra sig så att säga, nej jag skoja. vi hade skit mysigt. somnade till Someone New (eller vad den nu heter..)
nu ska jag in till dansen med anna :)

och en annan sak, nu har jag äntligen gjort iordning min blogg. efter klagomål från joanna, simon och praktiskt taget alla så kände jag att det var ett måste. men jag har alltid velat ha två menykolumner :(
har ni sett Ur & Penns nya kollektion utav klockor? ÅH I'm in love! jag är så glad, tänkte köpa en på Raglady för 999:- men sen såg jag dessa för 498:-. LÄTT! nu väntar jag bara på studiebidraget så är den svarta min! (L)




tjingeling!

Kommentarer
Postat av: joanna

phu det var inte samma ;) det är ju grymt! då kan vi låna varandra så lite sådär (a)

2009-11-15 @ 15:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0