min sämsta dag.

jag glömde att skriva om min dåliga dag som jag hade i förrgår.

oj oj oj. fick mensen på natten, vaknade med en såååån smärta i korsryggen. men glädjen var ändå på topp. sedan i skolan, efter matten någon gång gick det bara utför och utför. jag ville verkligen inte vara där jag var, inget hjälpte. jag störde mig på allt och alla, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. jag ville gå under jorden och gömma mig där i tusen miljarder år, gå hem och sova och inte vakna på flera timmar, allt annat än att vara där jag var..
på klassrådet började jag hacka på stackars alex och jag ville gråta över att tildas saker låg på mitt space. sen började hon peta på mig och det var faktiskt droppen, jag ville skrika och slåss. det här var det värsta alltså! jag säger bara pms och en riktig humörsvängning! jag skulle kunna sitta där och gråta, har aldrig känt så. och ryggen värkte mer och mer, jag ville bara "trycka ut" korsryggen, yoga eller vafan som helst. det blev lite bättre efter lunchen. då blev jag som vanligt, haha.

denna dagen var suicide för mig!
tack tilda för att du stod ut med mig, inte för att du gjorde det bättre med att peta på mig och driva mig till vansinne, men ja, antar att jag skulle göra exakt som dig din jävel! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0