vaknade upp hos elin

mysig känsla att vakna upp hos elin imorse, men att komma upp ur sängen var faktiskt för jävligt! åh jag hade fått upp en perfekt värme under täcket och tildas snarkningar var det finaste jag har hört (haha) morgonen var riktigt bra, lyssnade på musik och åt en lååång frukost. kändes faktiskt som om vi skulle in till stan när vi sedan åkte till skolan, iallafall för mig.
resten av dagen har varit jävligt bra! bästa dagen på länge. haha en riktigt vändning sen i onsdags då jag hade min sämsta dag..
på kvällen tränade jag body pump med tilda och olivia, HÄRLIGT TJEJER!

imorgon blir det teater med mamma <3 nu ska jag och hon se en film. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0