VI KOM MED TILL HEMSEDAL

GUESS WHO'S HAPPY? jag såklart! jag, elin, tilda, malin, olivia, anna och anton åker till Hemsedal v. 5 (tror jag) .. ! vi ska åka med massa folk från skolan, 1an och 2an. har hört massa bullshit om att det kommer bli tråkigt pga ledare och sånt. det enda jag vet är att vi kommer ha så jävla kul! det jag menar är att, om du har tråkigt så får du ju se till att du har kul! och det är vi världsbäst på :D

när jag tänkte på skidåkning hittade jag massa bilder på min förra skola när vi var på skidresa.
varför inte väcka lite minnen;




för mycket kärlek slutar alltid med brottning, så är det bara.




JOANNA OCH JAG. (L)

Kommentarer
Postat av: joanna

det är som gjort för att brottas i snön när man åker skidor! ett måste :)

2009-11-21 @ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0