baby I don't see you around, I got to be with you tonight

schoooool idag - helt okej faktiskt! var riktigt pigg idag, det märktes tydligen (y) riktigt goa lektioner. det onormala med mig är att jag redan längtar till skolan på måndag..vad har hänt med mig?! haha Polhem har verkligen förtrollat mig! ååh I<3 IT!

efter skolan åkte jag in till stan en snabbelisnabbis för att hitta något schnyggt till imorgonkväll! sprang runt som en galning, var nog på alla ställen i stan. jag fastnade för Madonnatröjan på H&M! såg direkt att den skulle vara snygg till mina lackleggings + svarta heels :) lillen ringde och sa att han va i stan, träffade honom. trevligt trevligt, längesen sen sist nu! efter det träffades jag, siggepigge, tilusen och elin en stund. hängde med dom runt, innan vi drog till tilda.

taggad till tooopp för imon! kommer bli kulkulkul. speciellt med min madonnatröja (a)
boxen är fixad, kan det bli bättre? tjejerna träffas hemma hos malin några timmar innan och parta till det lite, fixa oss och så :) kommer bli grrrymt! hoppas på mååånga partybilder :) kameran är laddad, så det blir det allt!



inte min bild, från google faktiskt! looove it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0