gettin ready

sådär ja. schemat som jag la upp imorse gick suveränt (y) haha! jag hann med mer än vad jag tänkt mig, usch direkt när jag vaknade kändes det som om det skulle bli en stressig dag. men allt är under kontroll nu (h)
nu håller jag på att sätta på lösögonfransar, blir fetish! har så sjukt mycket tid över och maten är inte klar. och jag tycker faktiskt synd om de lösögonfransarna som jag köpte till balen som bara ligger här och väntar på att bli använda. nu får de det :) klädseln ikväll har jag inte riktigt kommit på ännu. antagligen blir det min svarta klänning, siden, jättegullig. eller också jeans och något fint linne. det återstår att se. pratade med tilda nyligen, den tjejen vet hur man gör en glad, hon kom med goda nyheter. det kommer tydligen massa folk ikväll! jag är glad att jag inte bangade detta nu. om jag inte skulle ut ikväll skulle det antagligen bli en kväll i sängen med snacks och film. men det blev det med sabina igår, så nix pix, inte ikväll igen. istället blir det min favorit - FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0