I NEED MORE TIME!

kan man inte göra dagen längre? jag behöver mer tid! jag behöver en dag till. en till söndag.
jag vill hinna med allt det som jag hann med innan gymnasiet!
..jag vill hinna med träning, som jag absolut inte hinner med nu.
..jag vill ha tid att läsa på kvällarna. Twilight ligger och stirrar på mig, bara väntar.
..jag vill ha tid till att tänka. både för mig själv och vad jag vill.
..jag vill ha tid till min familj.
..jag vill ha tid till att teckna och fota.

..jag vill ha tid till mycket.

men hur?
snälla, lid med mig!

Vi hade en lektion om stress idag. Jag är ganska orolig över att jag kanske stressar för mycket, även om jag inte tänker på det. Jag är glad varje dag, känner mig inte alls stressad. Men jag har många symptom för det, vilket gör mig lite orolig. Jag måste ha mer tid för mig själv! Ändå bokade jag upp hela helgen idag. Matteplugg och tjejkväll på fredag hemma hos Malin. Matteplugg på morgonen och förkrök hos Malin på lördag, sedan fest med Olivias kompisar senare på kvällen. Dans och matte på söndag.

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0