jag älskar skolan!

imorgon drar alla teknikare till danmark! :D vi stannar iofs bara över dagen, lite tråkigt..skulle vara skit skoj att sova över! tjohoooo men det kommer bli feeetish nice ändå vafan. bussresan kommer bli hur kul som helst! kameran är tömd och laddad och humöret på topp!

idag vart det ännu en bra dag, jag längtar till skolan varje dag :$ hihi så är det faktiskt, på helgerna längtar jag jättemycket till måndagen! jag älskar min klass, älskar allt folk, älskar miljön, älskar skolan, älskar glädjen och alla skratt! det måste vara ett ritkigt bra tecken? jag kommer ju verkligen trivaidag blev det kinarestaurangen med en stor del av klassen, sjukt gott! efter det hade vi en timma rast, så jag, sigrid, tilda, nicolas och freddan schtekte på kajjen :) chiiiiill pill! på tåget hem träffade jag christoffer från fetsen i fredags, alltid kul :) hälsade även på claudia, som blivit brunette! :D riktigt hett.



påväg till kinarestaurangen :>









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0