julia vill ha helg. för då..

en liten bild på de kläder som jag tycker är laaagom heta! lila/svart + nitar, it's all you need.




galet pepp jag blev på helg helt plötsligt, det var efter jag köpt lackleggingsen tror jag. poff så längtar jag som fan! även fast jag inte har några speciella planer, hoppas på något hålligång iallafall. det ska vi tjejor nog fixa :) om någon har något tips, är det bara att slå en pling!

har precis kollat på idol, är inte så insatt faktsikt, även om man kanske borde vara det. jag fuskar lite. Jon är mitt hatobjekt iallafall, vad är dealen med honom? han hoppar omkring och skämmer bort sig själv, vad var det där med att han halvt hade flickvän, vafaan? det löjligaste jag har hört, antagligen vill han inte säga i tv att han har tjej, eftersom han tror att tjejerna flockas efter idol, men njaaa tvek. stackars lilla Jon, nu väntar en lagom glad tjej där hemma, bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0