say it like you mean it

vid elva åkte jag och mamma in till stan för att köpa vinterstuffs till mig. köpte kappan som jag hängde undan idag, såg faktiskt att den var slut idag, är glad att jag hängde undan den. hittade även hur sexiga boots som helst! föll dirr, haha. fast mamma lovade att jag skulle få köpa ett par höga skinnstövlar när det blir kallare och snön kommer. ser nästa par framför mig, lite mer åt ridstövel-hållet och med spännen på sidan. kommer bli nice! hittade även två snygga sandbruna cardigans från vero moda. hittar ingen bild på dem på internet, så får väl ta bild själv, suck. här är kappan och skorna iallafall :)


skor; 1195:- Scorette
kappa; 799:- Cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0