trött trött trött

idag har vi gått runt och fulat oss i skolan. tvingades vara utklädda till något i romersk stil, så ett lakan och skärp i midjan. så löjligt, hahaha dom vill verkligen att vi ska skämmas!
efter skolan åkte jag till stan och köpte ursnygga klackskor! skyhöga..men det ska nog gå :) hämtade även min bh som var klar, den är så fin!
jag och olivia åkte sedan till linné där vi mötte alla andra ettor. sedan typ gjorde dom massor med saker som stönbock och rullade runt i leran, men jag kände fan inte för att vara med idag. så jag var med när 3orna hade sitt roliga (eldade upp saker och ting).. var även personlig assistans för oliver och felix (?) gick och bar deras grejjer hit och dit .. puuuh.

nu är jag så trött så att nästan trillar av stolen. godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

du jag förstår dig!!

2009-09-05 @ 13:27:09
URL: http://cafejoanna.blogg.se/
Postat av: Joanna

vilka kläder blev det hjärtis? och var kvällen lyckad? puss <3

2009-09-06 @ 15:28:40
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0