TURN IT UP!

partaj hos sötnosen olivia :)

yaay, party hos olivia. vi har hållt på hela veckan om vilka vi ska bjuda och så, har inte kunnat tagit med så många. det var planerat att det skulle komma runt 25, men det blev nog 35!
så sjukt jävla bra kväll ändå! spårade ut då och då med spyor och kaxiga fula gäng utanför som ville komma in. annars var det så jävla awesome! jag var at olivias vid halv sju ungefär, fick äntligen ta av mig klackarna som nästintill dödat mig på vägen. började göra mig i odrning medan olivia, malin, amanda, agnes och lissie (elisabeth) pillade med musiken. sedan kom elin och tilda också. efter det kom alban och hans två kompisar .. sedan kommer jag inte ihåg ordningen mer, men folk strömmade in ända till tio. det vart ett riktigt kalas sen alltså! högtalarna fick det tungt alltså, hehe. riktigt bra, fy fan :) eehm..hmm, lite luckor här och var känner jag nu.

slutade med att det var jag, olivia, elin, tilda (sover där uppe någonstans), christoffer och oliver som är kvar. riktigt mys! alla makade sig ner i soffan och vi pratade ett bra tag. sedan gick elin upp och la sig, söt som hon är! haha. jag, olivia, christoffer och oliver sitter och snackar lite och vid tre så drar även dom. då började städandet..fyllde påsar med plaskor och skit. hittade kötbullar och ärtor här och var, haha? när jag står och tvättar trappan kommer elin gående som en jävla zombie, haha. där vaknade hon :) sedan vid 5 gick jag, olivia och elin och la oss.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0