you make my day!

dream on, dream on, dream o-on ..
sitter här och väntar på att Idol ska börja. en riktig nolifer är jag :) men vafan, man får ju inte missa idol liksom!
shit, jag är verkligen seeeg. ska snart hoppa in i duschen, måste hinna med lite matte innan och alla 100 glosor -.- haha vad är detta för jäkla linje jag valt va. men jag gillar det faktiskt!

idag fick oliver tillbaka sin skjorta iallafall :) en sak avklarat! haha jag är sämst på att komma ihåg saker, skulle egentligen tagit med den i måndags, eftersom jag fick med mig den hem efter lördagens skojigheter.

nej nu ska jag ta mig en dusch, sedan ska jag mysa ner mig i soffan och kanske tända kaminen innan idol :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

orkar inte gå till duschen för det var en spindel i hallen..hehe. men läser imorgon och fäller in en kommentar då :D finns där nere på frisörsgården vet jag iaf.. :)

2009-09-08 @ 22:05:40
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0