Heldag med Joanna

Sitter just nu hemma hos Joanna och kollar på när hon bakar muffins. Haha känner att jag är mycket till hjälp. Min insats kommer när allt är klart och skålen behövs slickas. 

Idag har vi laddat inför fredag, DÅ ÄR DET FEST! Dags att fira av att Julia och Joanna trillar in i den orättvisa åldern 17! Så idag har vi handlat blandläsk, drinkmix, lime och plastglas. Sedan har vi städat huset, plockat undan allt som inte bör stå framme. När vi blir för trötta väntar alltid Super Mario Car Wii på oss. Galet kul spel!


Som ni märkte var jag för trött för att skriva om resan till Spanien igår. Det blir det sista ikväll. Alla som bloggar vet att det är ett jävla jobb att ladda upp bilderna. Speciellt om bilderna är stora eller redigerade, då är det ett evigt väntande. Nu ska vi se, jag skymtar några goa muffinsar i ugnen som börjar bli lite gött bruna. Dags att gå!

 

Ciao, see you guys on friday! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0