Nostalgitripp

Idag drog skolan igång igen. Vi tjejer samlades innan vi åkte till Lindholmen för att ta en go, härlig frukost på Espresso House. Kan bara säga att det var riktigt skönt att vara tillbaka! Jag har saknat alla som man inte träffat på lovet. Polhem är för jävla bra, jag stooormtrivs! Och snart drar nollningen igång! Tjeena bitt walla vad jag längtar!

Vi gick bara en timma ungefär, sedan drog vi in till stan för att käka Subway. Eller jag åt inte. Dags för en förändring, GI here I come! haha nämen jag ska hålla tassarna borta från sånt skräp. När jag kom hem gjorde jag istället världens godaste och världens enklaste smoothie. Hallon, jordgubbar och blåbär åkte in i mikron och sedan är det bara att ösa på med favorit yoghurt. Jag brukar även skiva bananer över, men det var inte vad mina smaklökar ville ha idag.


Köpte en fet ring på Uvex i Nordstan, för ynka 20:-! Jag älskar allt som har med örnar att göra, speciellt pappas goa, sletna Harley Davidson tröjor som jag helst vill rycka åt mig och klippa linnen av. Det kanske man kan övertala honom om, nu när man har denna ringen? Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0