Vilka galenskaper..

Mackor är godast när någon annan gör dom! Visst är det så? Frukost också, om inte det räknas med mackorna, är också godare borta.. Konstigt.

Iallfall, min familj har blivit helgalna, knäppa men jävligt duktiga helt plötsligt och börjat med GI mat varenda måltid. Det är ju klart inte bantning, men det utesluter onödigt såsom pasta. Jag har frågat dom varför och själv tycker jag det är skumt, det är som alla blev tillsagda av en liten osynlig man att "nu vill jag att ni börjar med GI". När jag frågar svarar dom bara "nämen när pappa började, började jag också" .. "nämen när mamma började, började jag också".. wtf?
Jag har blivit en del utav dessa galenskaper, pushar tjejerna i skolan att äta sallad iallafall två gånger i veckan. Första lunchen imorgon, undra vad det kommer bli. Mmm låt mig gissa..thai? När maten är klar, nyttig soppa såklart, smiter jag iväg till Joanna för att spela lite Unicorn Attack och blanda upp dipp och hälla upp chips. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0