Vilket jävla liv det var här då

Fan ta facebook. Eller fan ta den personen som har bytt lösenord så jag inte kan logga in eller byta det. Jag har inte varit inne på varken facebook eller hotmailen på två veckor, jag börjar känna mig socialtstörd. Å ena sidan är det skönt! Som att man kommer hem från en semester och man helst inte vill röra datorn för att man klarat sig utan den så länge..och speciellt inte facebook för man orkar inte riktigt med allt som har hänt.

Jag la mig precis ner, maggen låter som aldrig förr! Jag har inte ätit på länge, förutom ett ton chips hos Joanna. Förresten! När jag och Joanna tröttnade på att se film träffade vi Erik och Niklas för att ta en tur i Niklas (fast det ääär ju inte Niklas) Porsche. WOOOW jag älskar Porsche! Det goa ljudet gör så man svävar

Ett avnitt av Paradise och sen måste man sova. Synd att min dygnsrytm är fuckade så hårt att inte ens Gud himself kan göra något åt saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0