Friend of mine

Fan vilket dåligt humör jag blir på när jag tänker på att det enbart är 1 ½ fjuttiga år tills vi tar studdentan!! Klart är det kul, men jag gillar människorna och skolan så mycket att jag blir tokig på mig själv. (NOTERA; jag gillar skolan om man räknar bort några skitlektioner och lägger till några grymma kanoners kurser som bild, pyssel och bak)

Jag har varit och tränat idag.
Och, SURPRISE, pluggat!

JUSTE perkele jag har glömt att berätta några feta nyheter. Vår grupp gick vidare i Design Open!! Det känns hur kul som helst! Here comes success.. ooooh success haha fan va larvig jag är. + Fysikprovet kändes jävligt bra!! G-uppgifterna satt som en smäck. Jag svarade på allt och det känns fruktansvärt nice, fel har jag nog massvis men tänk om jag skulle sitta mållös och dum i huvudet som jag gjort på hans två förra prov?!

Sannerligen har min pojkvän gett mig sjukt otrolig bra kraft. Dig vill jag inte vara utan en enda minut.

YEAH
Deportees – I Wanna Be In Your Gang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0