Livet äger alla, frågan är vad man gör av det.

Hej hej, hej..hej..tja
Skäms att jag inte hinner med, allt går just nu i minst 160km/h. Jag beställde en jävligt nice, svart Jones & Jones klänning från Nelly igår till nyår. Har suttit och letat nu i flera dygn, vem går inte igång på kläder liksom.. Hoppas den passar!

Alldeles just nu pysslar jag med min modell jag bygger till vårt designprojekt i skolan. Haha jag hade ingen vanlig kartong utan fick klippa ut en knallrosa Rut m.fl. påse. Funderar om jag ska göra bilden svart/vit eller kanske låta den vara så cool som den är nu?

Senare ikväll ska jag hem till Johan och se till så att hans sexåriga bror inte hittar på några bus medan föräldrarna inte är hemma.

Världens goding förresten, Gubben i Lådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0