Mysig morgon

Jag blev överraskad på sängen utav min syster som bar på en stor bricka med god frukost. Bianca fick vara med på ett hörn med tungan hängandes långt ur munnen, haha. Sedan klädde vi på oss och satte igång med att baka julgodis (som för övrigt är det roligaste som finns!). Och nu snackar vi choklad, massiva bisarra jävla mängder utav choklad i alla olika smaker, färger och storlekar. Det är det som är roligt, tycker jag. Har alltid älskat att hålla på med choklad. Fan en utav mina pinsamma flickdrömmar är att få besöka en chokladfabrik. Jag blir helt ifrån mig när jag tänker på alla puffande maskiner som packeterar den fina chokladen, mmmmmmm.

Frågan är vad jag ska göra resten utav dagen. Det är hur sorgligt som helst nu när johan har åkt till Hemsedal nu i morse..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0