Jag vill till Pandora..

Detta är ju hopplöst. Nu är man inne i en sån där värdelös period när man är helt nere i en film. Denna gången är det inte Twilight, utan Avatar. Just nu, är det den bästa film jag någonsin sett. Jag är helt såld! Så nu sitter jag som en desperat dåre och söker på låtar, bilder och videos från filmen. Haha man vill veta allt, hur dom har gjort filmen, vart idéerna kommer ifrån, hur skådespelarna ser ut på riktigt..
Bara det inte blir så seriöst som med Twilight, då jag bokstavligt talat gick och låste in mig själv och irriterade mig på "verkligheten" och hur tråkigt det var här och att ingen förstod hur jag kände för Twilight. Haha jag tror att alla har haft såna perioder.. Men jag tänker se till att det inte händer! Jag är mest bara så jävla nyfiken på allt som har med filmen att göra..jag vill verkligen se hur dom har gjort avatarerna och Pandora.

Alla som inte sett den, se den. Det är allt jag kan säga. Jag brydde mig inte särskillt mycket när någon tipsade mig till att se den, men tamejfan - se den.

Haha gör dock inte dom jag, olivia, agnes och elisabeth gjorde..vi bokade platser på rad ett (det fanns inga andra och vi var lite i desperate mood) Men det gör jag aldrig igen! Enbart problem med det, man hann inte riktigt läsa och missade då att se själva filmen, det blev obekvämt i nack och rygg och man fick ont i ögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0