100 toasters!

Fan, ska jag hamna i en sån där löjlig svacka nu igen?
Eclipse var verkligen bra, jag menar skitbra! Dom har lyckats med att Edward verkligen ska plågas när han ser Bella bli skadad eller så. Och DET gillar jag! Det finns ingen del i filmen som blev min absoluta favorit, hela filmen var..mmmmagisk! Jag gillar grovt när dom ligger i tältet och Jacob värmer henne och när han säger "Det skulle gå snabbare om hon inte hade kläder på sig" Haha underbart! Och vid pangtillfällen som när Bella säger ja apploderade och jublade hela salongen, också det får ett litet plus.
När man kan ladda ner den med någorlunda kvalité ska jag göra det och sedan ska jag se den om och om igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0