Den bästa glädjen

Accessoarer, jordens pärlor. 
Vad skulle världen vara utan dessa underbara accessoarer? Det är som pålägg på mackan - det gör mackan smakrik, inte lika torr och framför allt ser mackan godare ut. Precis så är det för människan, lite accessoarer här och var i din egen stil ger en smakbit av vem du är. Det kryddar din outfit! Det har räddat många utekvällar för mig, en svart kanske lite trist klänning kan bli grym med några utvalda accessoarer. Alla borde frossa i det.
Och kul är det! Det är jag inte ensam om, det vet jag. Jag är så sur på mig själv att man inte passade på att gå loss på alla handgjorda smycken i Malaysia, det kan jag inte förlåta mig för.




Här är nästan allt ifrån CHIQUE om någon undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0