I'm packing my bags

OSDJFOASDKF nuuu är det pirr i magen! Snart snurrar man runt på en sandstrand och far och flänger i Spanska butiker. Packningen är väl halvklar, jag packar då och då, när jag känner för det och när jag kommer på något som ska packas ner. Allvarligt talat, jag behöver inte packa mycket då det gällre klädfronten. Jag kommer köpa en hel del där. Det jag kommer leta efter;

  • Klänning till min och Joannas fest
  • Gladiatorskor
  • Krims krams (oooja!)

och annat..

PACKLISTA

[x] 4 Klänningar
[x] Tunn jacka (flygplatsen)
[x] Leopard sjal
[x] 3 par shorts
[] 1 kjol
[] 4 linnen (för mycket?)
[] Hatt
[x] Brunt skärp
[] Converse & gladiatorskor
[x] 3 bikinisar
[x] 2 Böcker (Gossip Girl hihi)
[x] Solglasögon
[] Necessär
[x]Trosor, strumpor, bh
[] Plånbok

Fattas något? Gud detta är svårt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0