Living my life

Jag har haft världens bästa vecka! Har hunnit med så mycket och såklart just när jag vill berätta allt så fuckar internet. Sånt får man räkna med.

Har jag berättat att jag och Elin var på Sex and the City 2? Om inte, herre min skapare vilken kanonfilm. Efteråt var man säker på att man kunde göra vad man ville! Tror att alla känner så efter..haha ganska läskigt.
På onsdagen-torsdagen sov jag, Elin, Olivia, Emma och Malin hemma hos Anna. Det bjöds på himelsk mat och en härlig kväll ute runt ett bord med tända ljus. Sådana kvällar gör veckan fullbordad, en stund att ha kul och koppla av samtidigt. Och det hade jag, ni alla är mysiga som små nallebjörnar!

På fredagen var det dags för mig, Malin och Anna att åka till Käringön för att hälsa på och bo hos Charlotta. Men det tror jag att jag skriver om i ett annat inlägg.

PUSS


Kommentarer
Postat av: frida

i vilket program gör du bilderna så här? är det i PS? :)

2010-08-02 @ 23:28:08
URL: http://fmj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0