Lysekil #2

Ja nu så har jag laddat upp med goa bilder från dagarna i Lysekil i helgen! Många kommer från Joannas kamera, men vissa är tagna utav mig :) Jag frågade faktiskt snällt om jag fick låna och tänka sig, det fick jag!
Berättade jag att vi plockade två stora bunkar blåbär? Två små fula invalider satt en dag i skogen och plockade blåbär i en timma, för dom hade inget annat för sig. Sedan började det spöregna. Invaliderna rörde sig inte ur fläcken. Äkta blåbärsplockare tappar aldrig varken tålamod eller humör, även om man blir blöt. När vi kom hem blev ändå allting till en paj, så var det med det. Men men, det var värt mödan, den pajen var god!

Det var väl det vi gjorde på söndagen. Vi kollade även på världens bästa film, The freedom writers. Mycket mycket bra och den får bli mitt filmtips för dagen! Om det nu finns några stackare som inte kommer ha så mycket att göra en fin kväll som den här, sådana som mig. Haha!





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0