Morgon

Nu börjar det verkligen pirra kan jag ju säga. Mer än någonsin! Vad fan är det som jag är så nervös över?
Det blev en stor fet kopp kaffe på morgonen sedan var jag redy for work! Sitter just nu på kontoret och har löjligt ont i magen. Det är nog förhoppningar som just nu bubblar över till en jävla deg. Kläderna börjar bli olidligt varma och huvudet snurrar en aning. Packningen är hemma och är klar. Det är nog det att jag kommer få stressa sedan när jag ska hem. Det blir bara snabbt in i duschen. Gå på toa, spy, äta, göra allt som är jobbigt att göra där!

Tipsen jag har fått;

  • Ha koll på dina kontanter. Helst en väska runt halsen.
  • Ta INTE med mycket kläder, även om man vill det hemma.
  • Något utav det viktigaste är strumpor (Ifall det regnar)
  • Drick vatten, även om det inte lockar

Så snart smäller det - PEACE AND LOVE 2010!

PUSS







Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0