OOH BABY BABY IT'S A WILD WOOORLD

Klockan är 01:55, därför orkar jag inte skriva mycket om hur vi hade det på Käringön.

Det första vi gjorde när vi kom dit var iallafall att köpa mat. Direkt därefter åkte vi ut med Sebastians båt med Filip, Erik och Ludde, gryyymmers! Vi stannade till vid Gullholmen för att äta glass sedan bar det av igen. Vi såg fram emot kvällen hela dagen, det var då folk från seglarveckan kom dit för att stanna och festa. Vi hade en go box med chillout som väntade på oss, det kunde inte bli bättre. Förfest ute på Lottas balkong med alldeles för mycket folk i jämförelse med spacet, haha. Sedan gick alla till en sjöbod som ägdes utav vem? Erik och någon mer. Vi grillade och hade det jävligt kul. Träffade Niklas, också det jävligt kul! Hände en del, eller jag menar väldigt mycket hände! Från 9 på kvällen till 8 på morgonen. Allting slutade med att alla sov någon annanstans än där vi skulle sovit och dom som inte skulle sova hos oss, sov där. Jag sov några timmar i Eriks fina hus med Erik, Erik och Filip.

Jag hade inte fått nog utav landet och den goa miljön, så jag bad Sebastian om skjuts med båten till Lysekil där Joanna var. Stannade över där under natten, såg en skit fin film som heter August Rush (Se den!). Nästa dag tog jag bussen in till Torp där mamma och syster hämtade mig. Vi åkte vidare till Uddevalla för att fira födelsedagar (bl.a. min)

NU ÄR JAG TRÖTT och det känns som om jag har laddat upp 1000 bilder.. just ikväll tog det väldigt lång tid att ladda upp bilder.


















Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:34:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0