Working class zero

Oh herregud vad Rammstein är dåliga. Absolut ingenting som faller mig i smaken, inte alls. Nu ska jag gå och ta en kopp choklad för att skölja bort den dåliga låten utav Rammstein som precis spelades på radio.

..Tro inte att jag har rast hela tiden och kan göra vad jag vill och så. För så är det inte, jag sliter som ett djur med alla pärmar och dokument. Ibland blir det så mycket att siffrorna blir helt suddiga och pappren svämmar över. Men det är klart, när jag har tid tar jag den tiden för att blogga lite. Det gör mig mindre stressad och lite gladare faktiskt. Eller så är det chokladen?



De största läpparna jag någonsin sett! Fan vad avundsjuk jag blev nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0