Get mama high

Det här måste göras om!

Vid 3 hade jag ritkigt bråttom. Då menar jag riktigt bråttom! Ruccolapajen var inte klar än, kläderna var inte valda och skjutsen till Grimmered var osäker. Men men, jag hann. I nöd och näppe. Hann precis se när Victoria fick sin kära Daniel. Då hade stackars pappa fått panikskjutsa mig hem till Jossan där alla satt och kollade. Fina var alla, som vanligt! Efter bröllopet begav vi oss till Tildas hus för middag. Senare kom fler, fler och fler. Alla hade med sig mat, jag hade min fucking bra ruccolapaj som var hur god som helst (not kiddin'!). Slutade med underbar, sen kväll ute på uteplatsen med infravärme, räkor och gott humör från alla håll.

Tack alla :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0