Joy

Jag va nyss med Joanna uppe vid vår härliga sjö Bergsjön. Man måste ju bara älska kvällssol! Efter den trippen, gosade vi med hennes underbart söta valp Joy. Nu när jag koller efter ser jag några söta tuggmärken på min klocka. Men det är inget man kan bli sur på, det får en bara att le.

Detta inlägget blir mer som en personlig dagbok, men jag är glad för att vi umgås igen. Mer än glad, verkligen lycklig! Jag har någon jag kan ringa igen, wihoo! Det finns ett citat som säger; "Gå ofta hem till din vän, en oanvänd stig växer snabbt igen". Vår stig hade växt igen, totalt. Högt jävla gräs med massa dumma insäkter som hoppade på mig då jag försökte ta mig igenom det. Kanske hände samma sak med dig, jag vet faktiskt inte, gräset var så högt att man knappt orkade hoppa över det för att få kontakt igen. Men både jag och Joanna fattade att gräset måste bort, så fort fattade vi saxarna och sakta började klippa bort det här onödiga gräset. Som jag och Joanna alltid brukar säga, de tre magiska orden; Superlim löser allt. Det här är mer än bara något kalasigt klister, jag har hittat min gamle vän igen :)


Kommentarer
Postat av: joanna

men knubbisen då, fast du har så rätt men jag är enormt glad att vi hittar tillbaka. dock tvivlade jag aldrig på det, du är världens bästa!!

2010-06-03 @ 20:54:56
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0