Kasmaris, höjdpunkten av avslappning

Jag vill inte sova, jag vill ligga och tänka hela kvällen! Tänka på allt och ingenting. Mina tankar är långt långt borta och svävar någonstans. Jag tror jag har uppnått höjdpunkten i avslappning, det måste finnas något som heter det, speciellt inom yoga. Kasmaris kan vi säga. Okej nu då när jag har uppnått min underbara Kasmaris, känns det som axlarna pressas åt olika håll medan bröstkorgen flyger upp mot himlen. Crazy, huh?

Nämen någon typ av koma har jag kommit i och jag vägrar sova. Jag ska fortsätta lyssna på Tarzan Soundtrack. I ett par minuter till ska jag stirra rakt fram och tänka tills mitt huvud är tomt.
Låter det bra?

Skriver när jag är klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0